Et donem la benvinguda al nostre servei d’intermediació laboral i d'acompanyament en la gestió de recursos humans per a empreses. Des que es va crear l’any 2001, l'Acellec ha esdevingut interlocutora de l’administració i dels diferents agents socials que tenen a veure amb el seu camp d’actuació. Ens hem convertit en una organització de referència per al sector del lleure educatiu i la cultura de proximitat i hem adquirit, gràcies a les aportacions de les nostres empreses associades, un coneixement detallat de les necessitats i potencials del nostre àmbit d'activitat.
Sabem, per tot plegat, que la gestió dels recursos humans és un element central per garantir la qualitat dels serveis que ofereix el sector i per assegurar una atenció acurada als seus clients i usuaris. Complim una funció essencial en gestionar serveis públics d'atenció a les persones, i la qualificació i competències dels nostres treballadors són un actiu de primer ordre. Preservar el talent dels nostres equips, ampliar-lo i atendre les necessitats formatives i de tot tipus dels treballadors és una de les tasques més importants que realitzen quotidianament les empreses del sector. Amb aquest servei hi volem donar suport.
Us podem ajudar a
A més, teniu l'oportunitat d'oferir als vostres treballadors un servei personalitzat d'orientació per atendre les seves necessitats professionals i de millora de la seva qualificació i competències. L'Acellec gestiona el programa Projecta't, del Consorci de la Formació Continua de Catalunya, gràcies al qual posem a la vostra disposició orientadors laborals que atendran de manera personalitzada tots els vostres treballadors que ho desitgin, i la possibilitat d'obtenir un informe que valori les necessitats formatives i competencials dels vostres equips.
El servei és gratuït per a totes les empreses associades a l'Acellec i del sector del lleure educatiu i la cultura de proximitat. Si el vols utilitzar, pots contactar amb nosaltres a través d’aquests canals: