Totes les empreses associades a l’Acellec tenen dret als següents serveis i avantatges
Si voleu acreditar oficialment les competències dels vostres treballadors que no tenen titulació us acompanyem en tot el procés. Si tenen experiència o formació no reconeguda i volen acreditar-la, us assessorem perquè puguin iniciar el procés d’acreditació, identificar les competències que volen validar i recopilar la documentació que necessitaran.
Organitza, rendibilitza, escala el teu negoci i a la mesura del teu projecte amb una mentoria professional. Amb més de 30 anys d'experiència dins del sector del lleure educatiu ofereixen compartir el seu bagatge fent acompanyaments personalitzats a empreses en diferents àrees del lleure (colònies escolars i 360, esdeveniments o Casals).
+ infoGestiona el servei de menjador controlant, amb un sol clic, els menús recurrents i puntuals. Les famílies apunten el menor al servei de menjador. La cuina del centre o el servei de càtering accedeix, en un segon, a la informació relacionada amb els menús. Informació instantània relacionada amb el servei de menjador. Descompte fixe pels associats.
+ infoContracta especialistes que gestionin la teva demanda d'energia elèctrica. Es dedicaran a comprar la teva energia de manera directa al mercat majorista, amb unitats de compra pròpies evitant intermediaris que encareixen el preu. Tenen com a objectiu què el cost de la vostra energia tendeixi a 0 euros.
+ infoServei jurídic especialitzat en dret penal per afrontar possibles conflictes derivats de l'activitat de l'empresa o que puguin afectar a alguns dels seus responsables, dirigents o treballadors.
+ infoLa tecnologia està més a l’abast de les pimes que mai, i la digitalització és absolutament necessària perquè les empreses segueixin sent competitives.
Des de l'Acellec apostem per la transformació digital dels negocis, i t’ajudem a identificar les palanques de canvi, i a implementar les eines i recursos disponibles per guanyar eficiència, rapidesa i seguretat.
Per això oferim dues empreses amb avantatges exclusius.
+ infoEl Compliance Penal és el conjunt de polítiques i/o procediments que implanta una entitat per garantir que desenvolupa la seva activitat d'acord amb la legalitat vigent, promovent una cultura de compliment normatiu entre les persones treballadores i els dirigents de l'empresa. Si l'apliqueu correctament, podeu evitar la imputació de responsabilitats personals en cas d'irregularitats de les quals no en sou causants.
+ infoSi la teva empresa té més de 50 treballadores, ha de disposar d'un canal de denúncies per tal que puguin alertar de manera confidencial sobre sospites de mala conducta, frau o altres irregularitats. Us oferim un servei per implementar-lo, amb un descompte considerable.
+ infoÚs gratuït d’un espai de trobada, reunió, formació o per a la realització d’entrevistes professionals o comercials a la seu de l’Acellec, a Barcelona, prèvia reserva.
+ infoPodeu gestionar els vostres casals, extraescolars, acollides, colònies o menjadors escolars a través d'una aplicació àgil i intuïtiva, integrada en el vostre sistema i respectant sempre la vostra imatge. Inscripcions, rebuts, assistència, equip de monitores i relació amb les famílies a través d'un software dissenyat especialment per al nostre sector.
+ infoAccediu a una aplicació única al mercat que, mitjançant un sol clic i de forma totalment visual, garanteix el control absolut de la recollida dels menors per les persones autoritzades, a la sortida del centre educatiu o del servei de lleure, tot guardant un registre històric. Campanya promocional amb preu especial per als socis i descompte permanent.
+ infoL'Acellec us ofereix suport i orientació si voleu aplicar mesures de prevenció de violències sexuals o en la definició de protocols d'actuació en el cas que tingueu sospita que s'hagin produït.
+ infoTotes les necessitats pràctiques en l'àmbit fiscal, comptable, laboral i financer queden cobertes amb un servei de gestió i assessorament professional que es desplega en 26 oficines distribuïdes arreu de Catalunya i amb un descompte del 10% sobre els preus de mercat i tracte de client preferent.
+ infoUna empresa de selecció especialitzada que adapta els seus serveis a la dimensió, característiques i necessitats de la vostra organització, que treballa a partir de l'èxit de la seva gestió i que ofereix garantia de resultats fins a un any. Descompte a totes les empreses associades a l'Acellec.
+ infoAjudem les empreses a gestionar les seves necessitats a l'hora de contractar nous treballadors per assegurar que troben el perfil més adequat i que tenen accés als ajuts públics que estiguin disponibles en aquesta matèria. Les acompanyem també en la millora dels perfils i capacitats dels seus equips, amb formació subvencionada i a mida.
+ infoEstar al dia de la publicació de licitacions en el territori i l'àmbit de serveis de cada empresa i preparar la documentació i tràmits necessaris per optar als concursos públics és molt difícil per a les organitzacions petites, amb una estructura reduïda. Hem acordat descomptes per als socis de l'Acellec en serveis de suport per a la realització de totes aquestes tasques. Accedir a la contractació pública és també un dret de les pime.
+ infoLes empreses de més de 50 treballadors han de disposar de plans d'igualtat de gènere, però més enllà de l'obligació legal, diagnosticar el tractament d'aquesta qüestió a les organitzacions i treballar proactivament en aquest àmbit aporta un afegit de qualitat, millora la convivència i incorpora les empreses a un moviment social cada cop més ampli al qual no poden donar l'esquena. L'Acellec ha acordat amb diferents organitzacions propostes d'elaboració de plans amb descomptes però, sobretot, amb serveis de consultoria i de desenvolupament de polítiques estables d'igualtat, que van més enllà de l'exigència legal.
+ infoLes empreses poden fer formació per als seus treballadors a cost zero o molt reduït si aprofiten el crèdit de què disposen gràcies a la cotització a la Seguretat Social. L'Escola de Formació de l'Acellec (Efa) realitza tota la tramitació burocràtica i optimitza el crèdit de les empreses per tal que n'obtinguin el màxim rendiment posible. No hi ha cap cost afegit si la formació la realitza l'Escola Efa.
+ infoPrevenció i gestió alternativa de conflictes en els equips de treball amb la participació de tots els agents implicats. Una tercera persona experta facilita la comunicació entre les parts i ajuda a generar opcions i alternatives a través d'una intervenció social, educativa i amb mètodes comunitaris.
+ infoAccés com a soci de ple dret a tots els serveis que ofereix l’organització patronal CECOT, a la qual està vinculada l’Acellec. Les empreses associades a l'Acellec, per tant, tenen dret a rebre serveis d'informació i assessorament en múltiples matèries (recursos humans, jurídic, laboral, financer, inernacional, innovació...) i accés als avantatges i descomptes que ofereixen els acords corporatius de Cecot en sugministraments de comunicació, transport o energia, entre d'altres.
+ infoServeis professionals per a la implantacío de sistemes de qualitat ISO, amb estudi previ, anàlisi de necessitats, planificació de la implementació, assessorament en la presa de decisions i acompanyament per a la certificació oficial. Descompte d'un 10% en el preu per a totes les empreses associades a l'Acellec.
+ infoEl funcionament quotidià de les empreses requereix una adequada gestió dels equips, pautes organitzatives clares i senzilles i capacitat per afrontar dificultats i conflictes sense posar en risc l'eficàcia dels serveis prestats. Un servei d'acompanyament que proposa pautes, criteris, consells i suport.
+ infoServei de prevenció de riscos laborals a mida, adaptat al sector, amb tracte de client preferent i amb preu avantatjós respecte a la mitjana del mercat. Càlcul del nombre de treballadors només segons jornades completes acumulades.
+ infoLa cooperació entre les empreses associades a l'Acellec permet que algunes d'elles ofereixin a les altres serveis amb condicions especials o descomptes. La capacitat de generar confiança dintre del propi sector és també una garantia de qualitat i de responsabilitat compartida. Entreu i comproveu quines empreses us ofereixen avantatges, i plantegeu-vos si vosaltres podeu fer el mateix.
+ infoServei de consultoria, assessorament, implantació i seguiment en l’àmbit de les lleis de protecció de dades i de seguretat de la informació, per al compliment de la legalitat vigent i adaptació als canvis normatius i noves exigències tècniques.
+ infoSuport, solucions tècniques i assessorament a les empreses en l'àmbit de l'enginyeria i l'arquitectura tècnica. Llicències per espectacles escènics, certificats de solidesa d'instal·lacions efímeres, llicències d'activitat, inspeccions, certificació d'inflables, control d'activitats recreatives... Totes les activitats complementàries en l'àmbit cultural i del lleure que fan necessari control i certficació de seguretat queden coberts amb un servei de qualitat assegurada i a preu especial per als socis de l'Acellec.
+ infoServei de corredoria d’assegurances a mida, adaptades al sector, amb totes les cobertures legalment exigibles per a l’activitat desplegada per cada empresa, amb consultoria i servei d’assessorament especialitzat. Tots els serveis amb tracte de client preferent i amb preu avantatjós respecte a la mitjana del mercat.
+ infoQualsevol servei vinculat amb el món de la comunicació pot ser atès per organitzacions amb els quals l'Acellec ha establert acords de col·laboració per tal d'oferir tracte de client preferent a les seves empreses associades i un descompte de fins al 20 per cent sobre els preus habituals. Disseny i programació web, posicionament SEO i campanyes SEM, plans de comunicació, social media, gabinet de premsa, disseny gràfic per a imatge corporativa, solucions i implementació de botigues virtuals (e-shop) en qualsevol tipus de servei i una garantia permanent d'innovació en totes les propostes generades.
+ infoL'Acellec acorda amb entitats d'inserció laboral mecanismes per facilitar la contractació de persones de difícil ocupabilitat per raons socials. Els acords poden incloure l'accés a una borsa de candidats i candidates, la selecció de persones amb perfils adequats per a les empreses del sector, l'acompanyament en la seva incorporació al treball o la mediació amb persones que poden fer pràctiques a les empreses.
+ infoL'Acellec ofereix, a través de la seva escola de formació (EFA), un servei destinat a donar suport a aquelles empreses que, més enllà de la programació puntual de cursos per als seus treballadors, vulguin desenvolupar un pla integral de formació, basat en una bona diagnosi de necessitats, aprofitant tots els ajuts possibles i periodificant de forma progressiva la seva aplicació. El pla s'adaptarà amb precisió a les característiques i singularitats de l'empresa, buscarà les fórmules més pràctiques per aplicar-lo amb eficàcia i avaluarà l'impacte directe de la formació en els equips de treball. La creació del pla, sigui quina sigui la seva dimensió, s'elabora amb un 20% de descompte per a les empreses associades a l'Acellec.
Primera atenció i consulta inicial gratuïta en qualsevol aspecte jurídic lligat a temes administratius i de concursos públics. Descompte del 25% en els honoraris dels lletrats en el cas d’actuacions jurídiques efectives i preus tancats i reduïts per a la interposició de recursos i impugancions.
Serveis formatius preferents, a través de l’Escola Efa (Escola de Formació de l’Acellec), que inclouen:
L'Acellec ha acordat amb dues certificadores homologades un preu especial per a les empreses associades en la validació oficial de sistemes ISO de qualitat. Les dues empreses tenen un perfil diferenciat i ofereixen prestacions diverses, de manera que cada soci de l'Acellec podrà triar la que s'ajusti més a les seves necessitats i possibilitats, sempre amb un descompte especial.
Tota mena de serveis de missatgeria amb tracte de client preferent pel fet de ser empresa associada a l'Acellec i amb tarifes especials de descompte. Servei ràpid, recollida a domicili, gestió administrativa, paqueteria, internacional i qualsevol prestació que sigui requerida de forma especial.