notícies

L'Acellec i l'Escola Efa treballen en remot i mantenen parcialment els seus serveis

16/03/2020

L'equip de professionals de l'Acellec i de l'Escola Efa no s'aturen i mantenen parcialment els seus serveis, conscients que, ara més que mai, cal continuar oferint suport a empreses i treballadors. S'ha posat en marxa un sistema de teletreball que manté en contacte remot els membres de l'equip de manera permanent, al mateix temps que es facilita que segueixin confinats als seus domicilis, tenint cura de les respectives famílies. Hem reduit la jornada de treball de tot l'equip per fer-ho tot compatible. L'oficina i els serveis presencials queden aturats temporalment, però empreses, treballadors, alumnes i formadores seran atesos també a distància per diverses vies. Resumim tot seguit les mesures adoptades.

ATENCIÓ PER CORREU ELECTRÒNIC

Es recomana usar preferentment aquesta via per fer consultes i sol·licitar serveis.

Acció patronal
gerencia@acellec.cat 

Informació genèrica a les empreses
acellec@acellec.cat

Informació a alumnes de l'Escola Efa
info@escolaefa.cat

Informació a empreses sobre formació
direccio@escolaefa.cat

Informació sobre formació subvencionada
programes@escolaefa.cat
 

INFORMACIÓ TELEFÒNICA

El telèfon de la seu de l'Acellec no està operatiu. S'habiliten els següents telèfons alternatius.

Acellec. Atenció a les empreses
670 02 77 86

Escola Efa. Atenció sobre formació
670 72 06 30

Es mantenen aquests horaris d'atenció. Dies feiners de 10 a 14 hores
 

FORMACIÓ PRESENCIAL

Queden ajornats tots els cursos presencials fins el dia 30 d'abril.
No s'anul·la cap formació. Es reprendran totes tan aviat com sigui possible.
Tots els alumnes, formadors i empreses afectats seran informats puntualment de dates alternatives.
 

FORMACIÓ ONLINE

Es reforça l'oferta de formació online amb noves propostes per aprofitar el temps de confinament i mantenir elevat el ritme de treball i l'esperit proactiu del sector.
Trobeu tota l'oferta recollida en aquest enllaç.

Noves ofertes de formació online
 

INFORMACIÓ A LES EMPRESES

Totes les empreses associades reben informació puntual a través dels mailings habituals.
Un mínim de tres missatges diaris recollint i resumint novetats.
Comproveu que rebeu la informació a les adreces més adequades i desitjades.
Si teniu dubtes sobre el canal de comunicació, consulteu-nos.
 

INTERLOCUCIÓ INSTITUCIONAL

Ens mantenim en contacte constant amb associacions patronals d'abast nacional i estatal, sindicats i adminsitracions de referència per actualitzar qualsevol informació rellevant.
 

SUPORT JURÍDIC

Si no disposeu de suport de gestió administrativa i jurídic adequat o suficient, contacteu-nos. Us suggerirem serveis jurídics de suport amb els quals tenim acords.


S'AJORNA L'ASSEMBLEA

S'havia programat l'Assemblea General Ordinària 2020 de l'Acellec per al dia 25 de març.
El mateix dia es va convocar la joranda Empreses i Compromís Social i la projecció del film Sense sostre.
Totes aquestes activitats queden ajornades en una data que es comunicarà oportunament.