Director/a del Programes, Projectes i Equipaments
Data límit de recepció de CV
30-10-2025
Tipus de contracte
Fixe discontinu
Durada del contracte
-
Retribució
-
Àmbit de treball
Coordinador de projectes pedagògics
Àmbit territorial
Sant Miquel del Fai
Descripció
Uneix-te al nostre equip d’educació i ajuda’ns a assolir un repte important: Divulgar i transmetre coneixements i experiència a les persones visitants de Sant Miquel del Fai.
On treballaràs? A Sant Miquel del Fai
Quin tipus de contracte oferim? Contracte Fix.
• Incorporació al novembre de 2025.
• Jornada completa (37,5h setmanals).
• Distribució horària: De dimecres a diumenge, de 9:30 a 17:00h.
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
La persona contractada serà la responsable de la gestió integral del Servei d'Atenció al Vistitant (SAVI) i del Servei Educatiu (SEDU) a les instal·lacions de Sant Miquel del Fai. Assumirà les tasques d'organització i supervisió d'ambdós serveis i liderarà la promoció de l'equipament.
El seu treball diari consistirà en l'execució de tasques detallades al plec tècnic, concretades en les següents àrees de gestió:
Direcció Tècnica i Operativa
• Direcció Tècnica i Coordinació: Exercir la direcció tècnica del servei i coordinar-se amb els responsables de les àrees.
• Operativa Diària: Garantir l'operativa diària de l'espai i el correcte funcionament dels serveis.
• Gestió d'Espais: Controlar i gestionar l'ús quotidià dels espais i coordinar-los amb les diverses activitats i els agents externs vinculats al centre.
Coordinació d'Equips i Suport
• Lideratge d'Equips: Coordinar l'equip tècnic d'informació i educació, oferint suport en la preparació i el desenvolupament de les tasques.
• Suport Pedagògic i Material: Desplegar el Projecte Educatiu del SMF; donar suport pedagògic a l'equip i gestionar els materials (detecció de necessitats, control d'estoc de publicacions i material fungible).
Comunicació i Promoció
• Estratègia de Comunicació: Liderar el disseny del pla de comunicació, incloent-hi el disseny i les campanyes de promoció del servei, seguint les directrius dels responsables.
• Presència Digital: Gestionar les xarxes socials (XXSS) i la presència a internet de l'equipament, incloent-hi el contingut web.
Avaluació i Protocols
• Avaluació Continuada: Realitzar l'avaluació contínua del servei mitjançant indicadors i informes, i implementar millores constants.
• Gestió Integral: Establir i portar a terme els protocols relatius a la gestió integral dels serveis: funcionament, seguretat, equips, materials, formacions i jornades.
• Documentació: Mantenir actualitzades les enquestes i la informació d'avaluació.
Requisits imprescindibles
Què estem buscant?
• Es requereix titulació universitària dins de la branca de Ciències (com Biologia, Geologia o Ciències Ambientals), o bé de la branca de Ciències Socials (com Geografia o Pedagogia), o titulacions equivalents i afins a l'objecte del contracte.
• Experiència: Mínim de tres anys d'experiència en tasques directament relacionades amb les funcions del lloc.
• Domini del Català, Castellà.
• Experiència en tasques d’atenció al visitant/ciutadania.
• Residir a municipis propers al Sant Miquel del Fai.
Competències i habilitats:
• Habilitats en l’atenció al públic, capacitat per adaptar-se als diferents perfils de població i atenent a la diversitat.
• Capacitat de gestió i resolució d’incidències.
• Facilitat pel treball en equip i en xarxa amb altres agents.
• Dinamisme i proactivitat.
• Autonomia i responsabilitat.
• Treball en equip i cooperació.
• Flexibilitat i adaptabillitat al canvi.
Formació necessaria
Es requereix titulació universitària dins de la branca de Ciències (com Biologia, Geologia o Ciències Ambientals), o bé de la branca de Ciències Socials (com Geografia o Pedagogia), o titulacions equivalents i afins a l'objecte del contracte.